fredag 18 september 2009

earorgasm 2.0

earorgasm har gått in i en ny fas!
Konceptet har tagit steget ut ur den så kallade bloggosfären och blivit spotified istället.

De låtar som fanns här på bloggen* (earorgasm 1.0) har arkiverats och återfinns i den här playlisten:
earorgasm 1.0
*Vissa låtar fanns inte att tillgå via Spotify så de får ligga kvar här på bloggen tills vidare.

Den nya playlisten (earorgasm 2.0) hittar ni här:
earorgasm 2.0

Tanken är att jag, som tidigare, där kommer lägga upp låtar som jag känner att alla bör höra - oavsett om de är nya, gamla, lugna eller ösiga. Inget tidsintervall är satt, eftersom "en låt om dagen"-systemet sprack ganska fort sist jag försökte. Jag har börjat med 20 låtar så att alla har en dryg timme av njutning att tillgå. I fortsättningen är det tänkt att jag (relativt) kontinuerligt kommer fylla på listan med nya, spännande verk.

Varmt välkomna till earorgasm 2.0!

1 kommentar:

Anonym sa...

Uppdate pliz!